Fast Company - StoneCycling Project in New York Uitgelicht

We waren al trots op The West, het gebouw in New York City waarvoor we 260.000 kilo afval hebben ge-upcycled tot prachtige Truffle Shine WasteBasedBricks®, maar de afgelopen week werd dit unieke project opgepikt door enkele grote nieuwszenders, waaronder Fast Company!

Fast Company - StoneCycling Project in New York Featured

Fast Company is ‘s werelds toonaangevende merk voor zakelijke media, met een redactionele focus op innovatie in technologie, leiderschap, wereld veranderende ideeën, creativiteit en design. Fast Company, geschreven voor en over de meest vooruitstrevende bedrijfsleiders, inspireert lezers om ruimdenkend te denken, doelgericht te leiden, verandering te omarmen en de toekomst van het bedrijfsleven vorm te geven.

In het artikel krijgt StoneCycling, evenals onze partner Concrete architects, lof voor het uiterlijk van de gevel van het gebouw en de lobby hal, evenals de innovatieve en duurzame manier waarop de materialen worden geproduceerd.

Lees de volledige feature op: www.fastcompany.com

Media Verzoek?

Als je geïnteresseerd bent in het delen van ons verhaal, onze producten of projecten in je publicatie of op je beurs wilt tonen, of als je wilt dat wij op je evenement komen spreken, neem dan contact op via media@stonecycling.com of kijk in onze media kit voor aanvullende informatie, video's en afbeeldingen op hoge resolutie.