ELLE Decoration NL - Interview met StoneCycling's Ward Massa

In het laatste nummer van ELLE DECORATION (3/2020) draait alles om duurzaamheid en lees je veel meer over design voor een betere toekomst.

In dit kader werd Ward geïnterviewd over StoneCycling’s eigen unieke concept van duurzaamheid.

ELLE Decoration NL - Interview with StoneCycling's Ward Massa

Met onze uitgesproken mening over duurzaamheid en onze missie om zoveel mogelijk afval in de wereld om te zetten in mooie bouwmaterialen, worden we vaak geïnterviewd om ons meer te vragen over wat we doen – en wat ons drijft.

Ward beantwoordt vragen zoals voor wie we werken en hoe we tot het ontwerp zijn gekomen van de producten die we momenteel produceren, maar ook wat zijn persoonlijke favoriete steen is en wat zijn droomklanten zouden zijn. Benieuwd naar ons 5-jarenplan? Klik door om het volledige interview hieronder te lezen.

Lees het hele interview op:  www.elle.com

Media Verzoek?

Als je geïnteresseerd bent in het delen van ons verhaal, onze producten of projecten in je publicatie of op je beurs wilt tonen, of als je wilt dat wij op je evenement komen spreken, neem dan contact op via media@stonecycling.com of kijk in onze media kit voor aanvullende informatie, video's en afbeeldingen op hoge resolutie.