Detail Magazine - Brickwork - Gerecycleerde Gevel

Elk nummer van het Duits- en Engelstalige tijdschrift DETAIL is gewijd aan bijzondere bouwonderwerpen en bouwdetails in de architectuur. In dit nummer over metselwerk komen de WasteBasedBricks van StoneCycling aan bod.

Detail Magazine || StoneCycling

“De isolerende WasteBasedBricks van StoneCycling in Amsterdam zijn gemaakt van bouw- en sloopafval.

Dit materiaal bestaat voor minimaal 60% uit gerecycled afvalmateriaal, waarbij per m² 91 kg afval wordt ge-upcycled. De fabrikant biedt vier standaard texturen en individuele ontwerpen.

Het kleurenpalet varieert van traditioneel rood, grijs en beige tot opvallend groen en paars. Alle producten voldoen aan de industrienormen en kunnen zowel voor binnen- als buitentoepassingen worden gebruikt.

Alle stenen worden machinaal of met de hand gemaakt voor individuele versies. Alle WasteBasedBricks worden op projectbasis aangeboden.”

• DETAIL Magazine, opgericht in 1961, heeft zijn hoofdkantoor in München en maakt deel uit van de European Professional Publishing Group, een holding company voor professionele informatie met een focus op de strategische bedrijfsgebieden bouw en architectuur, recycling, gastvrijheid en mode.
Detail Magazine || StoneCycling

Media Verzoek?

Als je geïnteresseerd bent in het delen van ons verhaal, onze producten of projecten in je publicatie of op je beurs wilt tonen, of als je wilt dat wij op je evenement komen spreken, neem dan contact op via media@stonecycling.com of kijk in onze media kit voor aanvullende informatie, video's en afbeeldingen op hoge resolutie.